Často kladené otázky (FAQ)
Čo ak som si hru nestihol/nestihla počas výpožičnej doby zahrať a nechcem ju ešte vrátiť?
Informujte nás emailom s číslom vašej objednávky a vašou požiadavkou minimálne 2 dni pred termínom vrátenia hry.
Výpožičné vieme predĺžiť ak na hru nečaká iný záujemca.
Čo ak po rozbalení hry doma zistím, že hra nie je kompletná a niečo v nej chýba?
Hry po každom požičaní kontrolujeme a zabezpečujeme, aby bola kompletná. Ak by sa predsa len stalo, že niečo chýba informujte nás nejneskôr 2 dni po požičaní hry emialom, a my vám zavoláme a dohodneme sa na ďalšom postupe.
Ak by bola hra pre chýbajúci komponent nehrateľná vrátime vám zaplatené peniaze za danú hru v plnej výške.
Čo ak sa mi stratí nejaký komponent, alebo sa hra počas požičania poškodí?
Veríme, že týmto veciam budete predchádzať, ale čert nikdy nespí, takže každý prípad budeme posudzovať individuálne v závislosti na poškodení hry.
Pri chýbajúcom komponente si zo zálohy stiahneme poštovné, ktoré budeme musieť zaplatiť za zaslanie náhradného komponentu od výrobcu, pri prípadnom celkovom poškodení hry, si ponecháme celú zálohu na zaobstaranie novej hry.
Čo ak sa mi niektorá hra tak zapáči, že by som ju už nechcel/a vrátiť?
Žiaľ v požičovni vlastníme len jednu kópiu z ponúkaných hier. Takže každú hru je potrebné vrátiť. Nie je možné si ju nechať.
Predaj hier v požičovni nerealizujeme, odporúčame špeciálne obchody so spoločenskými hrami. Na Slovensku napríklad www.ihrysko.sk, v Českej republike napríklad www.tlamagames.com.
Mám základnú hru, a chcel/a by som si vyskúšať len rozšírenie niektorej hry.
Nie je problém požičať aj niektoré konkrétne rozšírenia, ktoré sú samostatne uvedené v položkách hier.
Tie, ktoré sú súčasťou ponúkanej základnej hry aj s rozšírením, bez základnej hry nepožičiavame.
Niektoré rozšírenia máme zbalené so základnými hrami, čiže v taktomto prípade je možné, že sa príprava hry o pár dní natiahne. Budeme vás o tom ale informovať emailom.
Prečo je záloha pri hrách taká vysoká?
Vysoká záloha je odvodená od celkovej nákupnej ceny danej hry, slúži ako poistka pri jej odcudzení, či nenávratnom poškodení.
Ak sa hra stratí alebo poškodí tak, že bude potrebné zadovážiť novú suma zálohy by mala pokryť opätovný nákup takejto hry.
Suma zálohy sa dá ale znížiť splnením podmienok vernostného programu požičovne.
Vernostný program
Ako funguje vernostný program požičovne?
Sú dva spôsoby ako získať vernostné body.
- Každý registrovaný zákazník pri požičaní hry získa body rovnajúce sa sume vypožičania (ráta sa suma bez zálohy).
- Každý registrovaný zákazník za svoju prvú recenziu k nejakej hre získa 1 bod.
Na základe počtu bodov takto získaných, môže dosiahnúť určitú úroveň “hodnosti” a jej súvisiace bonusy:
- Zákazník: 0 – 30 bodov (bez zľavy)
- Príležitostný hráč: 31 – 70 bodov (10% zľava zo zálohy za hru)
- Bežný hráč: 71 – 150 bodov (25% zľava zo zálohy za hru)
- Náruživý hráč: 151 – 300 bodov (50% zľava zo zálohy za hru)
- Verný hráč: 301 – 500 bodov (75% zľava zo zálohy za hru)
- VIP hráč: 501 a viac bodov (100% zľava zo zálohy za hru)
Veríme, že týmto vernostným programom sa požičanie hry pre vás stane dostupnejšie.
Kedy mi budú pripočítané body za požičanie?
V okamihu ako objednávka zmení svoj stav na vybavená.
Kde môžem vidieť svoju aktuálnu "hodnosť"?
Vaša hodnosť je viditeľná v záložke “Môj účet”.